dag 83 : twee vrouwen

 Vandaag van Deba het binnenland ingetrokken, de naam van de plaats ontsnapt me en ik heb nu geen zin mijn app daarvoor te openen : Makina of zoiets met daarachter nog iets van zoiets, zoek het zelf uit zeg. Mijn twee meisjes waren zoals afgesproken op tijd in mijn hotelletje, waar ik gisteren trouwens van een heel goede visrijke maaltijd genoten heb met een nog verrukkelijker zeezicht. We hebben samen ontbeten en back on the road again, want Engels is ondertussen de voertaal geworden.









Ondertussen zijn  we  vier uur later en   hetzelfde  kan gezegd worden van het aantal flessen wijn, en het vinden van de juiste toetsen begint een onmogelijke opdracht te worden, maar ik heb me geweldig geamuseerd met de meisjes, Carrie die alles regelt, gelukkig dat we zo iemand hebben om het boeletje ongeregeld dat ik stilaan aan het worden ben op de juiste lijn te houden, Suzanne, het Duitse enigma, prachtige vrouw met de juiste mentaliteit, maar het blijft een raadsel en puzzelen doe ik graag, een Belgisch koppel uit Poperinge of die kanten, en last but not least de twee knapste vrouwen ooit op een camino verschenen, de Londense en de Australische die ik er van blijf verdenken geen leraressen te zijn maar ontsnapten uit de catalogus van Karl Lagerfeld zaliger.  Morgen foto's maar nu ga ik slapen want hetgeen er nog van mijn brein overschiet begint moe te worden, iedereen nog een kusje van mij en slaap zacht. 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

dag 111 :🍻πŸ₯‚πŸ·πŸ₯ƒπŸ