dag 55 : te laat

Sorry voor deze te late post, mijn excuses zijn legio. Ten eerste was mijn start vandaag aan de late kant. Ik heb deze nacht samen met Els in Brive-la-Gaillarde geslapen, een tiental kilometer van mijn startplaats te Aubazine. We hebben er eerst nog de abdijkerk bezocht, alvorens samen met Rene de vrij zware dagtocht naar Collonge-la-Rouge aan te vatten.  Ten tweede was onze tussenstop bij de lunch in Lanteuil ook langer dan normaal en ten derde waren Rene en ik aan de eindmeet in het toeristische rode dorp zo dorstig dat een halve liter blond gerstennat niet volstond. Ten vierde moest er dan nog tachtig kilometer gereden worden tot mijn slaapplaats van de volgende dagen, bij Filip, collega en studiemakker te Leuven indertijd, en zijn vrouw Veronique, waar ons een schitterende bbq wachtte. Les excuses sont faites pour s'en servir.











 

Zo nog twee dagmarsen tot Rocamadour, morgen Collonges tot Martel, waarbij ik het gezelschap krijg van Filip en Rene en tenslotte de dag erna tot Rocamadour, het voor mij tweede, na Vezelay, belangrijke tussenpunt op mijn Route. 

Reacties

  1. Stanne, les excuses…
    ik kan h me
    voorstellen …
    🍀🍀🍀
    Groetjes !
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tussen het zware stappen door genoeg tijd maken voor lief en vrienden bij lekker eten en drinken. Daar zijn geen excuses voor nodig eh... Genieten mag! Hoe is het weer bij jullie? Bij ons in Biarritz vanmorgen zwaar bewolkt met regen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

dag 111 :🍻🥂🍷🥃🏁