dag 54 : la visite de ma cherie





















 We zijn weer aangekomen, doodop na toch wel weer een zware etappe met veel hoogtemeters. Aubazine ziet er mooi uit met zijn abdij, ook de omkadering mag gezien worden wat door mij nog niet gebeurd is want ik ben nu aan het blijven plakken in de kroeg bij de ingang van de abdijkerk. We zullen het er maar bij houden dat de inwendige mens als eerste verzorgd dient te worden. En ik ben aan het wachten tot ons Els arriveert, samen met mijn bovenbeste gebuur, Rene, wat ze best niet te lang meer uitstellen, niet dat mijn geduld op geraakt, dat heb ik leren aankweken op de camino, maar bij dit dorstig warmere weer ben ik niet langer verantwoordelijk voor de hoeveelheid alcohol bevattende liquiditeiten die ik nog tot mij ga nemen voordat het gevoel van welbehagen dat ik nu nog heb, omslaat in een euforie die op beginnende zattigheid begint te wijzen.  Ik krijg net het berichtje dat ze op 50 km van hier zitten. in tijd omgerekend nog minstens een halve liter. Dus feest in de barak deze avond, vuurwerk, klokkengelui, trommelgeroffel en vlaggengezwaai, ik ga me nog een beetje proberen in te houden hier aan de toog, wat moeilijk is maar niet onmogelijk, om alles niet in mineur te laten aanvangen.  Tot hier het verslag, Stan Verstraelen, live van aan de toog van de Obazine bar, Aubazine, Frankrijk. 


Reacties

  1. De reünie is ondertussen een feit! Happy together...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn,het bezoek van je lieve Els zal je vleugels geven. Wensen jullie veel spass en een dikke knuffel voor Els. Sonja en René uit het Wesrterwald.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na weer zo een lange eenzame tijd van volharding eindelijk verdiend om mekaar eens goed vast te pakken. Geniet ervan en ze direct niet loslaten hé Stan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaja ziet er heel veelbelovend uit te hopen dat het niet in je kuiten kruipt zelfs voor semi heilge geld de wet van kuisheid e.p.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi, geniet er alledrie van🥳;
    Stan, Els, leg elkaar maar eens in de watten....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch!!!! Groeten aan iedereen daar van aan de abdij !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

dag 111 :🍻🥂🍷🥃🏁