dag 24, dat begint er al op te trekken

 Na mijn therapeutische sessie met mijn zielegenezer Marc, in een Libanees restaurant en ook Libanese wijn en ook een Libanese serveuse die best gezien mocht worden, maar waarover ik hier niet ga uitwijden omdat dit niet relevant is in het kader van het herstel van mijn zielsgeluk, waar ging verdomme die sessie nu weer over? Ah ja, over het rationeel aantal te verantwoorden glazen Libanese wijn dat mag genuttigd worden alvorens de helderheid van geest, in casu de mijne, een bedenkelijk laag niveau zou bereiken. Ik maak hierbij de bedenking dat mijn therapeut de situatie totaal onderschat heeft,  want dit niveau is al bereikt. Van geluk mag er zeker gesproken worden dat Lut als moderator wou optreden vooral om de door mij voorgestelde drinkbare eenheden te modereren tot een voor de goegemeente aanvaardbaar niveau. Opgelucht en stellig overtuigd mijn leven en mijn lever te beteren, ben ik in een roes van zaligheid mijn bedstede gaan opzoeken met in mijn achterhoofd de lijfspreuk van mijn Els, alles komt altijd goed. Tot zover het verslag van mijn rustdag in Troyes waarbij ik er tot mijn eigen grote verbazing en mΓ­jn veelvuldig verblijven in de plaatselijke horeca met brio in geslaagd ben de Claus te ontwijken. In welk cafe mag die dan rondgehangen hebben?









Ziezo , ik ben ondertussen aangekomen op onze slaapplaats voor vannacht, wat zeg ik, mijn slaapplaats voor vannacht, ik zit hier moederziel alleen wat zielig te wezen in de schuilhut die de gemeente Sommeval ter beschikking heeft gesteld aan hopeloze gevallen waar ik mij stilaan begin bij te rekenen, ontdaan van alle luxe, geen bed, geen matras, geen eten, alleen wat ersatzkoffie en ook een douche en  ik ruik ondertussen terug wat frisser, maar dat zal wel niet de reden geweest zijn dat die schizofrene duitser die hier net ook aanspoelde alweer weg is. Die gast had al 30 km gewandeld en ging er nog eens 20 bijlappen. Waarschijnlijk hebben ze op de volgende overnachtingsplaats wel schweinefleisch, bratkartoffelen en bier. 

Statistisch gezien gaat dus ook kunnen bewezen worden dat psychotherapie helpt. De resultaten van de sessie van gisteren zijn overweldigend positief, maar er was dan ook geen cafe onderweg en al evenmin hier. Bier Herr, Bier Herr oder ich fall um. 


de fotos van mijn ontluisterende eenzaamheid worden pas morgen of overmorgen ge-upload want hier is ook geen wifi, maar dat kon je al vermoeden




Reacties

  1. Stappen met Marc en Lut... je bent een ware gelukzak met al die vrienden die je willen vergezellen... voor vandaag 29 mei veel plezier onderweg. Tot straks mijn lief. Dan hang ik weer aan de lijn...

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Stanne, de horeca had een heel goeie dag πŸ˜‰ ! Troyes dankt jullie !
    De innerlijke mens moet gesterkt worden . En dat is zeker gelukt . Nu “hop” met de beentjes ! Tof dat Lut en Mark je vergezellen !
    Misschien vinden jullie Claus ?!πŸ˜‰
    Succes !
    M D K

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

dag 111 :🍻πŸ₯‚πŸ·πŸ₯ƒπŸ