dag 23 : je vind me vandaag in de bars van Troyes











 Het blok erop vandaag. De beentjes wat laten recuperen na de lange kanaalwandeling van gisteren. Als er een vrouwenhand geinteresseerd mocht wezen mijn toch al niet zo sappig aanvoelende kuiten los te komen werken, kom maar af zou ik zeggen. Evelientje, ik dacht aan jou en je zou het nog doen ook, maar ik weet welke moeilijke periode je nu door moet en wens jou en je familie alle kracht toe om je er doorheen te worstelen, ik denk veel aan jullie. 

Hetgeen ik tot nu toe van Troyes gezien heb, is adembenemend, een voor ons onbekende parel, middeleeuwse pracht, als je hier ooit passeert, stop hier. We gaan jullie daar straks wat plaatjes proberen te serveren. Ik wil vandaag door die rijkdom uit vroegere tijden flanteren, bars bezoeken en wachten tot mijn bezoek arriveert, dromend achter een schuimend glas Grimbergen. Hou jullie taai. 

Fabienne met de voluptueuze vormen heeft woord gehouden. Ik wist dat ik op dit schatje kon rekenen. En ze is nog vrijgevig ook, door me voor deze nacht te schenken aan haar vriedin Claire, met de 2 maltezertjes. Zo zie je maar, je wordt altijd geholpen op de camino. Ik heb wel even de prut uit mijn ogen moeten vegen toen ik haar naam op de bel zag staan, C. Bogaert, net hetzelfde als mijn liefelijke schoondochter, maar ik wil geen ruzie in de familie en alle gelijkenissen met mijn hospita houden hier dan ook op.  

Nog een fotootje waarop het te zien is dat het me allemmaal te veel was met Lut en Mark  zodat ik suicidale neigingen begon te vertonen en mezelf in het kanaal wou werpen, maar me net bedacht omdat ik nog dorst had 😌

m
geintje nr 2

Reacties

  1. Is dus echt een kroegentocht aan het worden 3πŸ˜‡πŸ€£

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Troyes lijkt me idd. een stadje waar je niet alleen bij nacht in de straten en steegjes wil verdwalen. Kijk al uit naar de foto's. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SWA: kunnen wij zelf ook foto's uploaden? Gewoon zo eens eentje om je humeur op te krikken moht dit nodig zijn. Na de kroegentocht weer stappen hé, Swa😎

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Swa stuur je foto's door naar Stan zodat hij ze er kan opzetten. Els

      Verwijderen
    2. swa, je mag alle fotos posten behalve een zelfportret

      Verwijderen
    3. SWA: Ik mis wel de ondertiteling, ik houd het niet meer uit elkaar, al die vrouwen! πŸ˜‚

      Verwijderen
  4. Stanne, Troyes is idd. een prachtige stad ! Geniet van je dag zonder blok en van je bezoekers !
    M D K

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog niet moeten blazen onderweg Stanne? PG

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een paar jaar geleden ook in Troyes gestopt met den tuffer onderweg naar Vigo. Vaaf daar hebben we veel pelgrims gezien. Allen dorstig door +35graden..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

dag 111 :🍻πŸ₯‚πŸ·πŸ₯ƒπŸ